neděle 12. července 2009

Supr Tření na Boru



Předpověď není úplně ideální, ráno mi však Štěpán píše, že je všechno suché a ať dojedeme. A dobře jsme udělali. Teplota okolo 15 (?) stupňů, takže naprosto ideální tření.

Vyrazil sem s Katkou a Verčou. Nejprve se rozlézáme u Šamana. Verča s Katkou tady přelézají nějakou 4 a 5A. Já naproti hned na druhý pokus vylezu nepojmenované 6C+/ 7A (?). Moc času tady ale nejsme, protože mravenci už pracují na 110% a pěkně otravují.

Další naší zastávkou je Maják, kde holky lezou zase něco lehčího. Pak jdeme na nový kámen, asi 100 metrů nad Arogantem. Snažíme se ho očistit, ale marně. Mechu je nahoře na kameni moc a navíc je vlhký, takže po chvíli vzdáváme boj a jdeme na Laboratoř. Tady na mě čekal už hodně dlouho projekt s pracovním názvem Panthenol.



Už jsem to dříve několikrát zkoušel, ale klíčový krok mi nikdy nešel.





Dneska jsem ho zvládl relativně rychle a hned zkouším sed. Mezitím nás navštěvuje Štěpán s Vildou, předávám zásilku Vildovi a zkouším to dál. Při zkoušení se střídám s holkama, které vedle lezou Romea a Julii, o bouldermatku. Při zkoušení se mi vždycky podaří dolézt až do klíčové lišty, ale několikrát z ní padám, na druhou stranu se v ní cítím pořád jistější a jistější a nakonec se asi po hodině zkoušení objevuji na vrcholu kamene. Takže asi 8A/8A+. 8A+ asi ne, později jsem si ještě šel zkusit H2O 8A+ , a to mi přišlo o něco težší. Pak se přesouváme k Autům, kde holky lezou nějaké ty trojky.





Já mezitím zkouším hrco-projekt v levém převisu a první krok mi moc nejde. Nakonec mi však Katka vymýšlí hezkou fintu s nohama, projekt rázem zesnadní a hned ho dávám. Zlatý píst 6C.

Nakonec jdeme na H2O. V dnešních podmínkách se v tom cítím opravdu dobře. Druhý krok mi ale skoro vůbec nejde. Když davám levou nohu nahoru na stup a fixuji, tak mi vždycky ujede. Na žádný vojeb sem nepřišel, a tak jdeme směr auto a domů.

Dneska byly opravdu skvělé podmínky na bouldrování, i Štěpán s Vildou to tam pěkně pokosili.

Although the weather forecast is not very promising, Martin goes to Bor with Katka and Verča. The temperature is about 15°C and the friction is ideal so as their warm up they climb 4 and 5A (Verča and Katka)and an unnamed 6C+/7A(?) (Martin) at Šaman.

Then they go to Maják and after the girls climb several easy things, they find a new stone. Unfortunately it is not very easy to clean. It is moist and covered with moss, so they give up and move on to Laboratoř which is the place where Martin's project Panthenol can be found.

In the past attempts Martin could not get over the crux but today he succeeds very quickly, so he also tries it form the sitting position. Whenever he gets to the crux, he falls down but gradually he improves and about an hour later he gets to the top. The result is something between 8A and 8A+. Then he tries H2O 8A+ .

Then they go to Auta where Martin tries to make up a new project. He fails the first attempts but then Katka invents a new trick for him and he finally climbs Zlatý píst 6C.

The last stop is H2O. The conditions are great but Martin still cannot get over the second step so they all finally go home.

Žádné komentáře: