pátek 12. ledna 2024

Sandworm 8A Flash, 8A+/B FA

 Včera jsem vyrazil okouknout Stařechovický lom, předpověď byla slibná, ale nakonec -5°C a nejsem moc schopen se zahřát. Stěnka je to lehce převislá, lámavá, pěkné kroky, ale po vydrolených chytech nebo dobrých spárkách. Dlouho se zahřívám a jdu dát Flash pokus do Sandwormu za 8A a daří se mi. Hned koukám po SD projektu, což by tu mělo být nejtěžší linkou, ale nepřijde mi to tak hrozný, kroknu a druhým pokusem padám až za cruxem v poskoku z dobré spárky do lepší. Pak pár pokusů pádů, začínám vychládat, ale daří se mi zkompletovat SD verzi. 

Sandworm SD 8A+/8B

Dál jdu hned do Duny za 8B od Janči Švecové, nejprve ze stoje a ejhle ulomím první ostrou řezku, zbylo něco většího, ale oblejšího. Po hodince mrznutí se mi daří kroknout celej boulder, musím lézt hodně jinak než malá Janča, ale na ostrý pokus už nemám. 

Žádné komentáře: