úterý 30. ledna 2024

Lednová sklizeň v Labáku

 V neděli razíme se Štěpánem a Romanem Kučerou ven do Labáku. Rozlez u Toxika, Roman přelezá a se Štěpánem dávají i Reflexboye za 7C. Já se rozlezu a pak se přesouváme pod Proutníka. Dávám Flash pokus do Tindera XIa, mrznu a padám nad hranou převisu ve druhém boulderu, tam spadnu ještě jednou a třetím poksuem přelézám. Nakouknu do projektu od Džanglího Sex s Ex Xc AF, a jdeme k Megalodonovi. 

Sex s Ex

Roman pošle variantu za 8A+ a Štěpán téměř low. Vracíme se na Sex s Ex, ladím boulder nad hranou, krásný kroky za cca 8A, zpočnu a hned na první ostrý pokus posílám. Ohadovaná klasa byla XIc-XIIb, ale myslím, že je to spíše na spodní hranici XIc, srovnatelné třeba se Strandcaféčkem.

Sex s Ex XIc

Pokukujeme po ultimátní linii stropem, začátek v Tomovi a jeho ženách a napálit to doprava až do Sexu s Ex, to by bylo něco těžkýho, kdyby se někdo nudil vrtačkou okolo, tak jeden borhák tam chybí, já ještě nemám ani vrtačku ani skill, ale třeba jednou. Jdeme zpět k Megalodonovi, zkusím s klukama Low verzi za 8A+/B, projdu si kroky, jednou padnu v náskoku, podruhé si to pohlídám. Kluci jdou na nízké stropíky doprava, já mám fajn kůži tak jdu prubnout kolmici Rezavý Hřebíky, celkem si i pamatuju, jak jsem to tu kdysi skoro vylezl a tentokrát celkem rychle dávám kratší i delší verzi.

Sex s Ex XIc






Žádné komentáře: