úterý 30. března 2021

ČP v obtížnosti Zlín - 1.místo

 Na první závod v obtížnosti do Zlína se dost těším, trénink jde dobře, forma je a v závodě to bylo cítit. Kvalifikačními cestami jako jediný projdu až do Topu. V první cestě po černých oblinách se na začátku cítím nervózní, ale od půlky už se mi leze dobře a síly mi vyjdou tak akorát do Topu. Druhá cesta je kolmáč po řezkách, nahoře s boulderem, který přejdeme pouze s Martinem Jeligou, tady byl Top s malou rezervou.

Kvalifikační cesta č. 1 by Chodura

Odpoledne dlouhé čekání na finále, finálová cesta vypadá pěkně a bez většího zádrhelu, a tak se mi i leze, i když v průběhu lezení mě dva kroky překvapí a trochu mě rozhodí z rytmu. Dolézám až do závěrečného výlezu, kde trošku protaktizuji a včas nenamáguji – škoda, ještě jsem pár  kroků mohl přidat, ale i tak výkon stačí pohodlně na první místo před Rishatem Khaibullinem a Honzou Vopatem. 

Finále by Chodura


Záznam z finále

Pocit z lezení mám dobrý, ale na co by to stačilo mezi světovou elitou? Myslím, že bude potřeba ještě šlápnout do tréninku, ale už se moc těším na Svěťáky.
 
Stupně vítězů by Chodura
 
 
I'm really looking forward to the first lead climbing competition in Zlín. The training goes well, I'm in good shape and my performance in the competititon proves it. I am the only one who gets to the top of the qualification routes. I'm a bit nervous about the first route but the second half goes well and I have just enough power left to score the top. The second route is a vertical with a boulder on top. Only Martin Jeliga and me manage to finish it.

In the afternoon we are waiting for the final. The final route looks good and seems quite easy, though it's true that two moves made me lose my cool a bit. Had I used chalk on time, I could get several moves further, but it is still good enough for the first place. Rishat Khaibullin and Honza Vopat are second and third.

I feel good about my performance but I wonder how would I do compared to the world first class climbers. I guess I should train even harder. I'm really looking forward to the World Cups.

 
 
 

Žádné komentáře: