středa 7. srpna 2019

Ghost Rider 8C FA

Včera se mi povedlo po pěti nájezdech zdolat projekt ve Sloupské jeskyni. Jedná se o silovou brutalitu, 20 intezivních kroků ve velkém převisu, vlastně propojka z Kurvafixe do Síly je Kouzlo. Kroky mám naběhané, ale celé to spojit, to je problém, který jsem vyřešil až včera. Ghost Rider, tvrdší 8C! Po nedávných nezdarech jsem pomýšlel i na 8C/C+, ale včerejší přelez s lehkostí mi vrtal hlavou tak, že na pokrok v klase si ještě budu muset počkat. Skvělý trénink na svěťákové cesty v obtížnosti před MS v Tokiu.

Foto by Kuba Konečný




A videjko
Ghost Rider 8C

Yesterday, after five sessions I finally finished the project in the Sloup cave. It is a brutal power boulder with 20 intensive moves in a big overhang – a link between Kurvafix and Síla je Kouzlo, actually. I can do all the moves but the trouble is to connect them, which is an issue that I finally solved yesterday. Ghost Rider, a harder 8C! After the previous failed attempts I was even thinking about 8C/C+, but yesterday I managed to climb it quite easily so I guess I have to wait for a progress as for the grade. Anyway, it is a great training for the World Cup routes in difficulty before the World Championship in Tokio.

Žádné komentáře: