středa 31. července 2024

Písek a nejtěžší (?) cesta Ádru

 Po závodech je trochu času se nadechnout čerstvého vzduchu na skalách, je i pěkné počasí a tak razím na písek. Nejdříve se mi daří v Adršpachu vylézt Známu Punku Xa a Ukřižování Xb na OS, v OS pokusu padám ještě v posledním kroku Žabího Hlenu Xb/c a dávám druhou sešnu na Těžkým Punku odhadovaném na XIb, ale i když je 20°C tak potím a moc to nedrží.

Ukřižování Xb

Dál jsou na programu Teplice, zkusím OS Těžkou Kartu XIa, daří se mi přejít přes první boulder, ale není to moc omágovaný a dál se ztrácím. Druhým pokusem posílám a za mě Xc/XIa. Vracím se a dávám ještě Černýho Petra XIa. Okukuju Akumulátor, to je bomba linie.

Černý Petr XIa

Po víkendu dojede Štěpán. Začínáme na Křižáku u Kejvmena 8A, kterýho třetím pokusem přelézá. Já po omrknutí M*tka Starýho Jiráska Xc/XIa dám jeden pokus a daří se mi přelez. 

M*tka Starýho Jiráska Xc/XIa

Hlavním cílem je však Těžký Punk. Počkáme do 19h, prolezu to a  cítím, že to drží. A hned prvním pokusem, celekm 3tí sešnou, přelézám. Odhadovaná XIb myslím sedí. Celkem krátká cesta, která se odehrává na 12ti krocích, silový rozpažky, špatný nohy a malý spárky, pěkný silový tanec v kolmici. Ještě zaběhneme na Dlaňáka a vychutnáváme si chladný podvečer ve skalách.

Těžký Punk XIb

Žádné komentáře: