pondělí 4. března 2024

Betom XIc druhým pokusem!

Venku teplé jarní počasí a tak čas na lano. Dlouho mám v hlavě Betom XIc a pokus na Flash, takže volíme levý břeh Labe a po rozlezu v E55 za VIIIa jdu do toho. Cítím se dobře a probíjím se cestou slušně, vždy boulder-odpočinek, boulder-odpočinek až jsem v klíčovém místě u čtvrtého háku. Nabírám stisk, vystoupám nohama a v tu chvíli mi střelí levá ruka, dnes mám celkem suchou kůži a ta v lištách není ideální, škoda to bylo blízko.

Betom XIc

Druhým pokusem cestou proběhnu, u čtvrtýho se zachvěju a v posledním těžkém kroku jsem na hraně pádu, ale držím dobrou díru a užívám si lehký dolez do Topu.

Betom XIc

Jdu ještě do vedlejšího Ground Zera za Xc, projdu úvodními bouldříky a padám až v posledním kroku za mikro krysu, ta bolí. Druhým pokusem napravím a jedem dom.

Žádné komentáře: