středa 9. srpna 2023

MS BERN - 19.místo!

 Hlavní akce roku MS v Bernu. Nastupuji jak do boulderů tak do obtížnosti, abych měl kombinační skóre. Bouldrovou kvalifikaci začínáme kolmicí, ve který nepředvedu nic. Největší radost mám ze silové dvojky, kde zóna byla dobrá a padám pod topem. Ve trojce se mi také daří dostat do zóny, ale nepřetočím tělo, abych mohl pokračovat. V nejlehčí čtyřce padám těsně pod Topem, kloužu, nedržím mi to. Pětka kolmice, koutek a za mě nula.

Qualis 2 by Chodura

Qualis 3 by Chodura


Qualis 4 by Chodura

Celkově slabé 86.místo, dotáhnout jeden Top, tam jsem o 40míst nahoře, ale na kdyby se nehraje a to, že nejsem schopnej zabrat s určitou únavou ve druhé části boulderu, s tím se potýkám celou sezónu. 

Den volna a kvalifikace na obtížnost, na tu se těším přeci jen o něco více. V den kvalifikace se necítím nejlépe, ještě cítím několik svalů, z toho, jak jsem se snažil v bouldrové kvalifikaci. Na výkon to však naštěstí nemělo příliš vliv a v první vytrvalostnější cestě dolézám na 33+ a ve druhé silovější 26+ a právě díky výsledku ve druhé cestě jsem si zajistil postup do semifinále! Konečně letos, po dvou výsledcích na svěťáku, kde jsem byl těsně pod linií postupu do semifinále. Nutno přiznat také, že v první cestě mi nejprve nebylo uznáno + a figuroval jsem na 29.místě, a až po protestu bylo plus uznané a mě to hodilo na 23. tedy postupové místo. Ty rozdíly v závodním poli jsou šíleně malý a každé plus Vás může hodit o několik příček. 

Qualis cesta č. 2 by Chodura

Qualis cesta č. 1 by Chodura

Následují dva dny odpočinku, chodím se koupat do řeky, běhat, koukat na bouder semifinále a finále a lehce se rozlézt. V neděli se cítím dobře a odpočatý, ale při rozlezu mě cukne v jednom svalu v předloktí, nechám se otejpovat a jsem ok. Semifinálová cesta se zdá být spíše vytrvalostní a myslíme si, že se bude rozhodovat ve výlezu. Velká mejlka. Po pár úvodních krocích začíná peklo sekvence bez odpočinku, dolézám na chyt 24, jsem spokojený, moc chybiček jsem neudělal a padám na vyčerpání. Do semifinále jsem šel s tím, že budu rád za každého, koho "zalezu" a nakonec jsem předlezl i poměrně dost lidí, končím na 19.místě a mám velkou radost, i když na druhou stranu, pět kroků přidat a bylo by finále, dnes to bylo na dosah.

Semi by Chodura

Semi by Chodura

V kombinaci končím na 28.místě a jelikož do kombinačního závodu postupuje pouze 20.lidí, MS pro mě končí, ale s pozitivním pocitem, že dostat se do 20lidí, kteří postupují na olympiádu není úplně nereálné.

Žádné komentáře: