úterý 12. července 2022

SP Villars 37.místo a SP Chamonix 30.místo

Poslední dva Světové poháry neprobíhaly úplně dle představ, ale konkurence je veliká a chybičky se neodpouštějí. Ve Villars jsem v první kvalifikaci udělal chybku a smekla se mi noha ve vrchní části, ve druhé cestě padám, stejně jako velká část závodníků, ve skoku uprostřed cesty a celkově končím na 37. místě.

Villars by Zumr

Pár dní odpočinku a tréninku a opět stojíme pod stage stěny pro světový pohár, tentokrát na jednom z nejkrásnějších míst na světě, v Chamonix. Kvalifikační cesty a vlastně celý závod se nesou v lehčím duchu, ve vytrvalostních cestách nedělám příliš mnoho chyb a končím dvakrát těsně pod topem, bohužel na postup do semifinále byl potřeba alespoň jeden Top, a tak končím těsně přede dveřmi semifinálového kola, na 30.místě.


The last two World Cups didn't really go as expected, but the competition is huge and every mistake counts. In Villars I made a mistake during the first qualification, my foot slipped near the top. As for the second route, I fell from the jump in the middle like most of the other competitors and in total I took 37th place.

A few days of rest and training and we are once again standing under the wall, this time it is in one of the most beautiful places in the world: in Chamonix. The qualification routes, as well as the competition itself, are easier, I don't make too many mistakes in the endurance routes and twice I finish just below the top. Unfortunately, I needed to score at least one Top to pass to the semi-finals and my 30th place was close but not enough.

2 komentáře:

michal řekl(a)...

Super věc. Jak jste se po tom cítil. Já po svém prvním podobném závodě do sebe musel nalít Syrovátkový whey protein, abych byl vůbec schopný fungovat. A druhý den znovu, protože jsem byl absolutně nepoužitelný. Jak jste na tom byl vy? Jinak samozřejmě gratuluji k výsledku! :)

Anonymní řekl(a)...

Bože parádní koment,a jaký ten protein byl , spíš čokoláda, nebo vanilka? Mě na mém prvním českém poháru v Teplicích pichla vosa do hlavy a celou kvalifikaci jsem lezl s oteklou hlavou i okem. Byla to hrůza, škoda semifinále mi uteklo o kousek... Večer jsem vypil asi 8 jegermaisterů...