středa 27. října 2021

Double Back-Flip 8C/8C+ - Bahratal!!!

Minulý týden jsem jel omrknout do Bahratalu boulder Double Back-Flip 8C/C+. Hned první session se mi daří udělat všechny kroky a dát i celkem dobré pokusy. V ČR je aktuálně skvělá podmínka na lezení venku, a i když víkend byl závodní a s nemocnými kluky toho moc nenaspím, mám v hlavě návrat do Bahry. Rozlezu se na Bottom Up in Aborigines za 8A, stisk mi perfektně sedí a druhým pokusem posílám, za mě je to spíš 7C. 

Jdu ke Flipovi, opakuji kroky a ze začátku to moc nejde, chvilku trvá než se nastartuji. Vymýšlím malinká mikro vylepšení programu a jdu na pokusy. Úvod jde, ale padám hned za otočkou ve spáře, hlava už myslí na závěr a dělám zbytečné chyby. Každým dalším pokusem se zlepšuji, až nějakým šestým pokusem přebuším celý strop a jsem v závěrečném 7A+, bandasky až za ušima a jdu k zemi, to bylo blízko. Jsem vyšťavený. 

Dávám dlouhou pauzu a zkouším najít ještě nějaké ulehčení, ale už na nic nepřicházím. V dalším pokusu padám níže a už přemýšlím, kdy sem opět pojedu. Po další pauze mám skvělý pokus, procházím boulderem bez zaváhání, jsem opět v závěrečném 7A+ a teď mám i trošku síly navíc, dost na to boulder dolézt! Za mě spíše lehčí 8C, pocitově v porovnání s jarními 8C malinko lehčí, na druhou stranu, teď je o malinko lepší forma.

Double Back-Flip 8C - Bahratal

Double Back-Flip 8C - Bahratal
 

Last week I went to Bahratal to check out the Double Back-Flip 8C/C+ boulder. I tried all the moves and made some promising attempts during my first session there. The outdoor climbing conditions are good in the Czech republic and even though I had a competition at weekend and I don't sleep much since the boys are sick I plan to return to Bahratal and try again. I warm up with Bottom Up in Aborigines 8A, it suits me well and I finish at the second attempt, I guess it's more of a 7C.

Then I go to Flip and repeat the moves. It takes some time to get into it. I make up several tiny improvements of the programme and then I start trying for real. The initial part is quite ok but I fall after the flip in the crack – my mind has been already wandering to the finish so I made a stupid mistake. The next attempts are gradually getting better and at the sixth one I get over the ceiling and reach the final 7A+. But I'm swollen like mad and I'm going down. Wow – that one was close, but I'm exhausted.

I take a long break, trying to find some sort of a hack but I can't come up with anything and during the next attempt I fall even sooner, so I start thinking when to return and have another session. However, after another pause I make a really great attempt, I don't hesitate and I get to the final 7A+ again, this time I have a bit of energy left and it's enough to actually finish the whole boulder! I'd say it's an 8C, it's a bit easier compared to the 8Cs I climbed in spring, on the other hand I'm in a bit better shape now.

Žádné komentáře: