pondělí 10. března 2014

ČP Lokalblok, Modřín+Sněžník

Právě jsem se vrátil ze skvělého 3 denního tripu. Ten začal v sobotu ráno, kdy s Kačkou vyrážíme do Lokalbloku na kvalifikaci ČP. Jdu ve druhé skupině, dávám všechny bouldery a těsně kvalifikační kolo vyhrávám. Finále se konalo v Palácu Akropolis, pěkná scéna podobná Flédě. Ve finále se mi leze moc dobře, dávám všechny bouldery na OS a vítězím. Na druhý místo se vyšvihnul Štěpán, třetí Kubajz Hlaváček. 

 Finále

Stupně vítězů

V neděli s Kačkou vyrážíme na Matějskou pouť, přicházím se 3 stovkami a odcházím s 2 litrama. Stačí vydržet 2 minuty na točící se hrazdě a je to, pražáci běžte to zkusit:)

Výhra na Matějský

Kačka mě opouští a já razím na "Sever". Dávám budík na 6 hodinu, ať stihnu zalézt než začne být horko. Jdu k Buttermilkovi na Modříně, po rozlezu nalézám do Zjevení Adama Ondry za 8A a dávám třetím pokusem. Dlě mě spíše 7C+.

Zjevení 8A(7C+)

Dál zkusím přidat SD variantu Vize o Zjevení 8A+. V prvním pokusu padám v nátahu z dírku, druhým jsem nahoře. Dobře to dnes začíná.. Další na tick listu je Mlhavý Les 8B spojení Másla Mléka lehkého 8A a Roští Pohody tvrdého 7C+. Kroky znám, obě varianty jsem už lezl, teď to jen spojit. Dvakrát dolézám do Roští Pohody, ale bandasky se hlásí o slovo. Dám delší rest, hned další pokus je ten přelezový. Lehké 8B...ale asi o stupínek výš než Vize o Zjevení, takže B.

Mlhavý Les 8B

Dál jdu ještě zkusit A je to! 8A, nemám odvahu na krok za patu ve výšce a tak je prvním bouldrem, který mě dnes zastavuje. Buttermilku už mám dost a tak se přesouvám na Sněžník. Tu se zastavuji nejprve u Pana Krtka 8A+/B. Malý jebky v převise se mi moc nepozdávají a tak koukám jestli by se nenašla jiná verze přelezu. Našla. Nástup v díře níže a pravou rukou jít co nejvýš, pravá patošpička výrazně pomůže. Tímto způsobem asi 10 pokusem dávám a klasu bych viděl na 8A. Jdu dál, zastavuju se u Haryho Lotra 8A, prvním pokusem padám z posledního kroku, ve druhým a třetím už klíčová lišta nedrží jak má, kůže odpadává po kusech a tak pokračuju dál. Chvíli zkouším Otroky Lásky 7C+/8A, které jsem zkoušel asi 2 roky zpátky, avšak žádná změna, pořád jsem slabej. Posunu se o metr doleva pod Hokus Pokus Chokus 8A. Chvíli nechápu jak, že to ten Džanglí lezl, pak svírám nohama převislý kýl, lišty najednou zabírají a já sem najednou nahoře. Super kroky. Vrátím se na chvíli k Otrokům Lásky, ale prsty toho už mají dost. Poslední zastávku dávám u Ajo En Vagina 7C. Program je mi hnedka jasnej, zabrat se musí dost. Po pár pokusech jsem nahoře, všechno mi dneska přišlo soft, ale toto naopak hard, spíš 7C+?  I když je teprve po poledni, tak jsem total na kaši, vyrážím domů...



I've just got back from a great 3-day trip. It started on Saturday morning when me and Kačka went to Lokalblok for the Czech Cup qualifications. I am in the second group, succeed on all boulders and win the qualifications round. The final took place in Palác Akropolis, a nice scene similar to Fléda. I climb easily in the final, make all boulders OS and win. Štepán was second and Kuba Hlaváček third. 

On Sunday me and Kačka go to St Matthew's Fun Fair, I come with 300 crowns and leave with two thousand. It's enough to endure for 2 minutes on a rotating bar, go try it, folks from Prague. 

Then I am off to the "North". I set the alarm clock for 6 to do some climbing before it's too hot. I go to Buttermilk at Modřín, after warm-up go for Zjevení Adama Ondry 8A and make it at the third attempt. In my opinion rather 7C+. 

I also try to add a SD variant of Vize o zjevení 8A+ and make at the second attempt. Another item on my tick list is Mlhavý les 8B, and eventually I manage. Then I am off to A je to! 8A but I don't have courage for a heel at height, so it is the first boulder to stop me today. 

Then I leave for Sněžník, first stopping at Pan Krtek 8A+/B, making a new version, starting in the lower hole and reaching my right arm as high as possible, the other heel-top helps a lot. I make it this way, guessing the class as 8A. I don't succeed at Harry Lotr 8A, my skin is falling off, or Otroci Lásky 7C+/8A, which I tried two years ago but nothing has changes, I'm still too weak. I move to the right to Pokus Chokus 8A, great steps. For a while I go back to Otroci Lásky but my fingers are fed up with all this. The last stop is at Ajo En Vagina 7C, a lot of power work. I am on the top after a few attempts, everything seemed soft today but this one hard, maybe 7C+? Although the noon has just passed, I am really dead and off home...

Žádné komentáře: