pondělí 20. září 2010

ME Innsbruck

Po pár krásných dnech v Zillertalu, jsme přejeli o údolí vedle na Mistrovství Evropy. Na závody jsem se moc těšil, protože poslední dobou cítím sílu, jako už dlouho ne.

Závodníků je docela dost, skvělá izolace, pěkné profily i zázemí pro diváky.  Jdu na řadu až ke konci. První dva bouldry tam pošlu z první. Ve třetím mi moc nejde náskok, a až v posledních vteřinách dám jinak nohu a skočím a mám top.Ve čtyřce padám z topu, bohužel jsem se tam nedostal z nohy, tak poskakuju a vždycky spadnu. V pětce mi nejde moc ustát stup, takže jsem docela marnej. Hodí mi to 21. místo, takže spokojenost je i není, aspoň můžeme na Hudy cup ;) Ondra skončí někde ve čtvrté desítce, Chválič je 34., i když ve trojce prý byl betonový a mohl na tom být jako já. Áda to pokosil všechno na první.


První - OS
Druhý - OS
Třetí - tak, tak..
Čtvrtý - skoro..:(

Cesta dom

After several wonderful days in Zillertal Martin and Káťa moved to the European Cup. Martin felt in shape so he was looking forward to it very much. 

There were many participant, great isolation, nice profiles and everything. Martin climbed almost the last. The first two boulders he climbed immediately. The third was more difficult but he got to the top anyway and at the fourth one he kept falling from the top and in the fifth he simply keeps falling. In all he is 21th. Ondra ends up in the fourth ten and Chválič is 34th. Áda did all ath the first attempt.

Žádné komentáře: