pátek 25. září 2009

Pitevní Stůl 8A FA, Skuhrov




Dnes byl na plánu Bor, ale nebylo nám nejlépe, a tak jsme zvolili Skuhrov. Měl jsem tady jeden rest od minule, který se mi dneska asi po dvou hodinách pokusování podařilo udolat. Nejprve se rozlézám ve staré klasice, cca 7A.



Pak nalézám do vysoké hrany, ale morál mi přelez nedovoluje, tak příště?:) Asi 7B?



A pak hned valim na projekt. První kroky mi jdou hned, ale klíčový ne a ne udělat. Po několika pokusech už mám všechny tři prsty, kterými držím klíčovou lištu, do krve, ale pořád bojuju a nakonec dávám. Katka mezitím byla "něco" pořešit, tak to pak ještě jednou přelézám pro ni. Takže něco okolo 8A! Možná 7C+ za podmínky.




Today the plan was to go to Bor, but instead Martin and Katka headed for Skuhrov for Martin had some unfinished stuff to do here. After two hours of attempts he finally won.

First of all he climbed an old 7A as a warm up. After that he moved to a high edge but could not get over it, so he left it for the next visit and started his project.

The first steps were okay but the problems started at the crucial steps. After several attempts he rubbed his fingers to blood but he didn't give up and finally climbs it. Then came Katka who had been dealing with "something" in the meantime, so Martin climbed the project once again for her to see. The probable difficulty of the project is about 8A, maybe 7C+, given the conditions.

Žádné komentáře: