úterý 26. dubna 2011

Víkend "Snů"

O prodouženém víkendu jsme se vydali na Sněžník. Potkali jsme plno lidí, večer se starala o zábavu Ostravská banda okolo Adama Fialy. Všichni jsme si přivezli nějakej ten skalp. Kačenka vylezla svoje první 6A, verča svoje druhý 7A, petra nějaký 6áčka, Štěpán 8A a já Temnou Hmotu 8B! Poprvé jsem ji zkusil po závodech v ÚStí, vymyslel jsem kroky, ale v celku jsem udělal maximálně dva tři. Teď plnej síly hned dolézám až do procesu, kde mě několikrát zastavujou "špatně" založený špičky. Po asi hodině obléhání si je vyladim natolik, že to pošlu. Je to určitě lehčí 8B, ale míň to asi není. To by potom Machinarium, Proces a spol. museli bejt o stupínek níž. K tomu jsem přidal ještě Magiona 7C+, kterýho sem se snažil lízt poctivě, takže jsem bral jen hranu, nic za ní, Scheng CChou 7C, Bez opuštění Hrazdy 7C a parádní vzdušnou věc Lásku Nebeskou 7C, která se moc neleze, takže vršek byl docela špinavej, naštěstí už "radši" nepadám + několik věcí 7A-7B.

Láska Nebeská 7C




Temná Hmota 8B 





At the long weekend we went to Sněžník. We met a lot of people and in the evening our spirits were kept high by Ostrava guys around Adam Fiala. We all brought a scalp. Kačenka made her first 6A, Verča her second 7A, Petra some 6As, Štěpán an 8A and me Temná Hmota 8B! I first tried it after the competition in Ústí, made up the steps but in the end did two or three the most. Full of energy, I am getting to the point where I have problems with the foreparts. After an hour I manage to get over it and I make it. It is definitely easier than an 8B but probably it is not less. Macharium, Proces, etc. would then have to one level lower. Then I added Magion 7C+ which I tried to climb properly, using only one edge, nothing behind it, Scheng CChou 7C, Bez opuštění Hrazdy 7C and a great airy stuff Láska Nebeská 7C which is not climbed very often and its top is quite dirty, fortunately I "choose not to" fall down + some 7A-7B stuff.

Žádné komentáře: