středa 19. října 2011

Chvilka romantiky 2

Tak po týdnu opět na místě činu. Holštejn je krásně suchej, ale i tak mi to na tom vápně nějak klouže, už sem si hodně odvykl. Jede s námi ještě Nevělajz, se kterým zkouším plno nových věcí na lidomorně. Nejdřív si dolezu od minula rozlezený Euro 2000 7B+, podle mě klidně 7C. Ondrovi nesedí jeden krok, ale k večeru to nakonec taky pošle. Pak zkoušíme Leda Kost 8B. Začíná jako špička ledovce a jde přímo do Kostěje. Na začátku mi moc nedrží klíčová pata, takže jeden krok neudělám. V dalším klíčovým místě mi moc nedrží koleno, to nakonec neva, zaberu bicákama a hodně těžce to jde. Kroky krásný, těžký, spojit to, to bude ufo. Dost tvrdý Bé. Pak si jdu zkusit novinku Atletik 2 za 7C, ve Flashi mi v posledním kroku uklouzne noha, druhým to pošlu. Pak ještě zkusím 8A napravo, ale v tom si jen pobrečím. Aďouš má jeden hodně slušnej pokus v projektu za 8C+? Hrozná levitace na stupech. Dneska to pošle?



After a week again here. Holštejn is nicely dry but despite that I feel like sliding on the limestone, I am off the habit. I try a lot of new things at Lidomorna. First I finish Euro 2000 7B+ (in my opinion even 7C) I didn't finish last time. Then we try Leda kost 8B. It starts like Špička ledovce and it goes straight to Kostěj. At the beginning I can't hold the key heel, so I can't make one of the steps. In another key place my knee doesn’t hold but never mind, I work with my bicepses and make it. Nice hard steps but to join them together, it will be hard. Very hard B. Then I go for a new thing Atletik 2 7C, my leg slides in flash in the last step but I send it at second attempt. Then I try an 8A on the right but it only makes me cry.

1 komentář:

Jirka Švácha řekl(a)...

Podravuj Adama, držim palce. Potí se mi doma už hrozně prsty, nevim jak to vydržím dlouho nelezt :))