pondělí 5. září 2011

Únik...

Jura padla kvůli počasí, doma mě to už moc nebavilo, tak jsem vyrazil i přes nepříznivou předpověď na Bor. Velká chyba. Po příjezdu zrovna přestává pršet tak bežím do kopce omrknout jak to vypadá, ale moknu až na kost. Aspoň jsem se zaběhnul okouknout kameny v polsku asi 1km za Djembe, jestli tam není někde schovaná nějaká "perla", ale žádnou nenacházím. Hned dávám zpátečku dom, tak asi už budu muset začít dělat na bakalářce..

Suma za 24h k 21hod



 We didn't go to Jura because of the weather and I was bored at home, so despite the adverse weather forecast I went to Bor. Big mistake. It stops raining after I arrive so I run up the hill to see what it looks like but I get completely wet. At least I went to see rocks in Poland, some 1 km behind Djembe, to see if there is any "hidden pearl" but I can't see any. I go home right away, it seems I’ll have to start working on my bachelor’s thesis...
 

3 komentáře:

Adam řekl(a)...

no já jsem vyrazil do ádru s evkou v pondělí a taky to bylo o ničem:( jediný pěkný den bylo úterý, to jsem nelez, a jinak chcalo nonstop. ještě ve středu jsem stihl mezi deštěm ostaš, tam byla aspoň fajn podmínka, ale málo času no. Původně jsem se ti chtěl ozvat, až pojedu na Bor, ale v tomhletom to vůbec nešlo. Co FBF jedeš teda? Jo a gratulace, mistře. Pěkně jste to pražákům natřeli:) VUT rulez:)

NOO NOO řekl(a)...

Jojo koukal sem, ste si vybrali pocasi teda:) Hele na FBF nakonc nejedu pac mame s SG workshop v Tatrach, takze pojedu tam...Sem i zvedavej, podle fotek na lezci to vypada na slusny kameny...Takze se potkame asi az NA vutku, respektive terci;)

Díky díky:)

Adam řekl(a)...

Oka, tak to je teda dost dobrá alternativa... musíš to zmapovat a pak povykládat, jaké to tam je. Tak teda Na VUTku, ať se daří:)