úterý 7. července 2009

Konečně sucho na Boru

Počasí se docela umírnilo, a tak jsem neváhal a s Verčou jel na Bor. Naší první zastávkou je kámen Laboratoř. Já zde zkouším projekt Panthenol, ale vůbec mi to nejde. Asi už je na tu lištu moc teplo. Verča tady mezitím dělá dva nové bouldry na kámen Shakespeare (hned u Laboratoře) a vylézá Romea 4 a Julii 3.



Pak se přesouváme k Čínské zdi. Kousek pod ní ještě zkouším Equilibrium, ale moc mi to nejde tak to balím.

Na Čínské zdi dávám hned na první pokus nový boulder Nekonečně Dlouhá Zeď. Štěpán říkal něco o 7B+-C. Já si ale myslím, že klasa bude o něco níž, výhodu budou mít obzvláště ti, kdo mají velké rozpětí.

Pak zkouším ještě pytel z minula Poskok Ke Skokanům za 6C+/7A a po pár pokusech dávám, podle mě je to spíš 7A. Lehce ještě nakukuji do projektu napravo, ten je ale trochu vlhký a navíc ukrutně těžký, takže balíme a jdeme k Plešaté Zpěvačce, kterou jsme minule vylezli se Štěpánem ze stoje. Teď čekal sed. A s trochou překvapení jsem to hned na třetí pokus vylezl. Klasa asi 7A+ (docela rozklepané video ke stažení - (http://uloz.to/2076633/plesata-zpevacka-sd.wmv).





Jdeme dál na Verčin projekt. Z toho minule musela utéct, protože přišla bouřka. Dneska hned na první pokus dává - Burák 3. Já zkouším takovou kravinu z levé strany kamene. Je tam takový malý převísek s malými chyty. Šla by tam taková jednokrokovka, ale nepodařilo se mi ten krok udělat. Navíc kolem létá všelijaká havěť (které je tady na Boru momentálně fakt moc) a štípe všude, kde může, takže utíkáme zpátky na Equilibrium 7A+ a po troše odpočinku ho hned dávám. Parádní bouldřík. Já bych se klaněl spíše k 7B.



Nakonec míříme opět k Čínské zdi, kde už dlouho čeká na očištění Jehlan. Takže čistím a po chvilce už s Verčou lezeme. Nejdřív Osovou souměrnost 5A. K ní pak ještě přidávám pár kroků navíc ze sedu, takže 6B.

Posledním bouldrem výjezdu je Inverzní Zobrazení 7A. Je to krásná linie. Měl jsem docela problém s očištěním, protože lano jsem u sebe neměl a tak jsem to všechno čistil z lezecké pozice. Je tady ještě hodně blbý dopad. Nejsou tady sice kameny, ale docela svah, takže matka tam nedrží.
Nejlepší je vždycky si vědomě odskočit. Nevím, jestli půjde udělat lepší dopad, protože pod hlínou je další kámen.







Na závěr ještě zkouším H2O, ale na lišty je už moc teplo, tak jsem to alespoň zlehka nakrokoval.

Plešatá Zpěvačka ze stoje 7A, ze sedu 7A+ - shozeno Vildou a Štěpánem.

VIDEO:






On the next visit to Bor Martin is accompanied by his sister Verča. Their first stop is a stone named Laboratoř (Lab) where Martin tries his project Panthenol but it does not work. Verča in the meantime climbs two new boulders Romeo 4 and Juliet 3 on a stone called Shakespeare.

After that they proceed to Čínská zeď where Martin tries Equilibrium but he gives up. Then he goes to Nekonečně Dlouhá Zeď which he climbs at the very first attempt. According to his brother Štěpán it is 7B+ or 7C but Martin thinks it is easier. Then he climbs Poskok Ke Skokanům which he regards as 7A, and Plešatá Zpěvačka (he starts sitting, the grade is therefore 7C). The video to download is at http://uloz.to/2076633/plesata-zpevacka-sd.wmv.

Verča climbs her project - Burák 3 and Martin goes back to Equilibrium 7A+ (or, in his view, 7B+) which he climbs after a short rest.

Then they return to Čínská zeď and where they do Osová souměrnost 5A (Martin makes it 6B by adding several steps and starting from sitting position). The last boulder of this session is Inverzní Zobrazení 7A.

Žádné komentáře: