neděle 7. června 2009

MS Žilina

Mistrovství Slovenska v boulderingu proběhlo v Žilině pod otevřeným nebem. Tentokrát na nás nečekala věž, ale pět profilů (většinou kolmých nebo lehce převislých) vedle sebe, což ocenili především diváci. Sešlo se dohromady 58 závodníků, z toho 45 mužů a 13 žen ze Slovenska, Polska a České republiky.

Kvalifikace probíhaly zábavných způsobem, obdobným jako na Mejcupu, a to tak, že závodníci byli rozděleni do dvou skupin a na přelezení 5ti kvalifikačních boulderů měla každá skupina 2 hodiny. Bouldry byly relativně lehké, a tak každé zaváhání hodně bolelo. Mně se podařilo topnout všechno na první pokus, a tak jsem postupoval z 1.místa do večerního finále.




Finále se lezlo až v pozdních hodinách. Holky začínaly v devět a bouldry měly dost těžké. S výrazným odstupem před ostatními vyhrála Zuzka Čintalová, která dala tři bouldry. Druhá skončila Lenka Mičicová a třetí Lucia Korcová.

Finále chlapů začalo okolo deváté hodiny. A už na začátku se v dálce mohutně blýskalo. Přesto se začalo lézt. Po asi 3/4 hodiny ale bouřka přišla i nad žilinské náměstí a spustil se velký liják. Přemýšlelo se co a jak. Nakonec to po půl hodině přešlo, co bylo potřeba, to se vysušilo a finále tak mohlo pokračovat.

Bouldry byly oproti holkám úplně naopak. Všechno se dalo lézt, a tak padalo hodně topů. Já jsem jednou zaváhal na druhém problému, jinak všechno na první pokus. Shodného výsledku dosáhl i Ondra Švub, ale díky tomu, že jsem měl lepší kvalifikaci, jsem vyhrál! Třetí skončil Polák Piotr Bunch.



Fotky jsou trochu mázlé, ale aspoň něco...

Žádné komentáře: