pátek 18. října 2024

Janovice a Dharma XIa/XIb

Doma se nás drží rýmička, ale venku je perfektně a nějak to vymyslíme a můžu se Štěpánem ven. Nejdříve v Janovicích na "Desce". Proběhnu Zakázaným ovocem, který vymyslíme lehčeji - držíme se při hraně, tak za 7B+ a Strom POznání 8A parádní silovka.

Strom Poznání 8A

Pokračujem do Ádru na Dharmu. Minule jsem nekrokl, dole špička alá Magnus nedržela. Dnes vymyslím trochu komplikovanější, ale zato pro mě schůdnou betu, doladím zbytek a dost ladím závěrečnej fontáč výlez. Prvním pokusem padám dole, druhým to už běžím, nepadám a udrtím i závěrečnej výlez, pardání lezení a za mě klidně XIa/XIb.

Dharma XIa/b

Štěpán zkusí Dlaňáka, já nalezu do Crazy Project Directu, morfo boulder u třetího, kde mi malinko chybí rozpětí, abych to kroknul. Ještě se zastavíme na Inwaziji a dom.



Žádné komentáře: