úterý 4. června 2024

Mistr ČR v lezení na obtížnost!

Víkend se nesl v duchu MČR v obtížnosti. V sobotu povinná kvalifikace, kterou proletím se dvěma Topy a rychle zpět za rodinou. V neděli razíme všichni. V semifinále dělám pár chyb, lezu trochu na jistotu a dolézám kousek pod Top, čímž si dolézám pro druhé postupové místo do večerního finále. 

Semi by Chodura

Finále se mi leze skvěle, mám tu správnou flow, pálím to tam, proklepávám a i s malou rezervou dolézám až do Topu, tam na mě čeká trošku zapeklitost, Topový chyt je špatná oblina a nejsou k ní nohy, chvilku pokukuju co s tím, ale už necvakám závěrečnou presku. Trochu si vyčítám semifinále, protože tuším, že Honza Štípek může alespoň vyrovnat můj výkon, ale nestane se tak a vítězím! Bednu dopolňuje mladá nastupující generace Luky Mokroluský a Honza Štípek, radost mi dělá Roman Kučera,  který končí v těsném závěsu na 4.místě.

Finále by Chodura

Finále by Chodura



Žádné komentáře: