sobota 19. prosince 2009

Pozdrav z Pekel 7B+/C


Konec roku se blíží, a tak jsem se jako každý rok vydal na náš top choceňský bouldr Pozdrav z Pekel v doprovodu Verči a Andyho. Chvilku mi trvalo, než jsem přišel na ten správný program, něco se zase trošku udrolilo, něco trošku zvětšilo. Dlouho jsem ani nedoufal v přelez, dlouho trvalo, než jsem zahřál prsty na tu správnou teplotu. Když už byly rozehřáté prsty u rukou, tak už zase hodně mrzly prsty u nohou. Nakonec to ale asi po půl hodince se štěstím dávám. Z jednoho prstu teče krev, tak jedu domů.




With the coming end of the year Martin made a trip to one of the best boulders in Choceň - Pozdrav z Pekel accompanied by Verča and Andy. It took a while until he found the right programme as the surface changed since the last visit. Martin did not hope much in climbing the boulder as it was freezing and defrosting his fingers was a hard job. However, after half an hour he finished it successfully, even though he hurt his finger and had to go home.

Žádné komentáře: