neděle 8. března 2009

Novinky ze Škrovádu

Dnes jsme využili po dlouhé době hezkého počasí a vyrazili jsme se Štěpánem na Škrovád. Jdeme se rozlézt na jeden z nej boulderů na Škrovádě "Rudu z Ostravy", což se po ukazuje jako špatná volba. Silové kroky jsou těžší než na první pohled vypadají. Vše je umocněno, ještě ranní zimou. Dlouho nám trvá něž se dostaneme do té správné teploty, a boulder zkrokujem. Při krokování se nám podaří chyt lehce zmenčit a z boulderu se stává projekt. Naštěstí po pár pokusech nejdříve Štěpán, a hned po něm já dáváme a boulderu dáváme tvrdší 7a+. Poté se přesouváme do sektoru, kde jsou staré dírkové "Nici". Vše v tomtu sektoru přelézáme, nejdříve Zhola nic 6c, poté Vůbec nic 7A+ a nakonec přidáváme sed k cestě ???, z čehož se vyklube boulder Z ničeho nic 7A. Pak se přesouváme do Sektoru Sarajevo. Čistíme a děláme lepší dopady. Já zkouším Projekt a Štěpán boulder Tisíc kulek 7A+, který po chvilce nacvičování dává. Já porád dokola zkouším projekt, a pomalu se přibližuju k vrcholu. jako vždy se mi něco málo ulomí a vydrolí. Několikrát padám ze špinávého topového madla. Nakonec však naštěsí udržím mokrý chyt. Nový boulder jsem pojmenoval Obránci rudé ruky a oklasifikoval 7B+. Nakonec se dolázáme ve Vánočním traverzu za 6C a jedeme dom.

Žádné komentáře: